תשובות לשאלות שתמיד שואלים אותנו 

שאלות לגבי זמני המשלוח, אופן האספקה, אפשרויות התשלום, החזרות, החלפות וביטולים.

אנחנו האתר הכי מפורסם בישראל לנושא של בטיחות תינוקות, פעוטות וילדים קטנים. יש לנו מאות מאמרים, טיפים ומידע מועיל רב עבור הורים לילדים. אנחנו המקום היחיד שמנגיש את כל מוצרי הבטיחות מכל הסוגים, תחת קורת גג אחת. בנוסף, ייצרנו את ‘מארז בית בטוח של תינוקידס’, ערכת הבטיחות המקיפה והמפורסמת ביותר בישראל, שעזרה לאלפי משפחות להפוך את ביתם לבטוח.

  • שירות לקוחות מהיר 24/7
  • מעקב הזמנות מסודר עם מספרי מעקב
  • מוצרים איכותיים שנבחרו בקפידה
  • ניסיון רב בעולם בטיחות הילדים
  • אפשרויות תשלום מגוונות

ערכת “בית בטוח” של תינוקידס כוללת 51 אביזרי בטיחות שונים, המיועדים לספק הגנה מקיפה לילדים בבית. בין היתר, הערכה מכילה מנעולים לארונות ומגירות, מגנים לשקעי חשמל, מגני פינות, מגני דלתות וגלילי ריפוד. המטרה העיקרית של הערכה היא למנוע תאונות ופציעות בקרב ילדים בבית, ולהפוך את הסביבה הביתית לבטוחה יותר. הערכה נועדה לכסות את רוב הסכנות האפשריות בבית, והיא מומלצת על ידי מומחי בטיחות.

תכולת המארז + פירוט מלא על כל אחד מאביזרי הבטיחות:

  • מנעולי בטיחות בהפעלת מגנט: 12 יח’

  • מנעולי בטיחות גמישים שקופים: 3 יח’

  • מנעולי בטיחות קשיחים שקופים: 3 יח’

  • מגנים לדלתות מטריקות ונעילות: 4 יח’

  • מגינים לשקע ישראלי 3 חורים: 10 יח’

  • מגני פינות שקופים 3 פינות: 10 יח’

  • גליל ספוגי מגומי רך לריפוד: חמישה מטרים

  • מגיני פינות מגומי- ספוגיים ורכים: 8 יח’

  • מגנט מעוצב למקרר עם מידע בטיחותי (מתנה)

רכישת ערכת “בית בטוח” כמארז שלם חוסכת זמן, כסף וטרחה. במקום לחפש ולקנות כל פריט בנפרד ממקומות שונים, הערכה מספקת את כל אביזרי הבטיחות החיוניים במארז אחד, במחיר משתלם יותר. בנוסף, הערכה מבטיחה כיסוי מקיף לכל הסכנות בבית. רכישת הפריטים בנפרד עלולה לעלות כפול מהמחיר של הערכה המלאה.

התקנת אביזרי הבטיחות מערכת הבטיחות ‘בית בטוח’ קלה ומהירה, ואינה מצריכה שימוש בברגים או באנשי מקצוע. ניתן להתקין את האביזרים בקלות ובמהירות בכל בית, גם בדירות שכורות, תוך דקות ספורות בלבד. רוב האביזרים נדבקים או מותקנים בקלות ללא צורך בכלים מיוחדים.

אנו מציעים שלוש אפשרויות משלוח:

  • אייקון של קופסת אחסון כחולה כהה עם מכסה ותווית מלבנית בחזית. העיצוב פשוט ומינימליסטי, תוך שימוש בקווים נועזים ובסגנון שטוח. משלוח חינם בדואר רשום מסין לישראל(ברירת מחדל למרבית המוצרים באתר) –
    מסופק על ידי חברת משלוח אקראית: דואר ישראל, צ’יטה, EPOST, HFD. הנקודת איסוף במרבית המקרים נבחרת אקראית על ידי חברת המשלוחים, ובחלק מהמקרים ישלחו אליך עדכונים שיאפשרו לך לבחור את הנקודה המועדפת בעצמך.
    * במקרים חריגים שנקודת האיסוף נסגרת זמנית או לצמיתות, או שהיא עמוסה בחבילות, חברת המשלוחים יכולה לבחור נקודה סמוכה אחרת. כל עוד שהמרחק לא גדול מ-5 ק”מ אווירית
    * זמן משלוח ממוצע 9-18 ימי עסקים. המשלוח מסופק לנקודת איסוף סמוכה לביתך כמו מכולת/פיצוצייה/מינימרקט/סניף דואר ועוד המון אפשרויות אחרות. אפשר תמיד להתעדכן מולנו במהלך המשלוח למידע נוסף.
  • התמונה מציגה ריבוע אדום עם הטקסט "POST". באותיות גדולות לבנות. משמאל למילה אות "E" מסוגננת בלבן. אפקט צל עדין נמצא מתחת לטקסט.   משלוח לנקודת איסוף EPOST(בתשלום נוסף, למוצרים נבחרים בלבד):
    מסופק על ידי חברת EPOST. המשלוח יגיע לנקודת איסוף שנבחרת מראש על ידך, והחבילה מסופקת לשם. כל העדכונים הרלוונטים למשלוח נשלחים בעדכוני מסרונים ובאימייל.
    * במקרים חריגים שנקודת האיסוף נסגרת זמנית או לצמיתות, או שהיא עמוסה בחבילות, חברת המשלוחים יכולה לבחור נקודה סמוכה אחרת. כל עוד שהמרחק לא גדול מ-5 ק”מ אווירית.

    * זמן משלוח ממוצע 2-5 ימי עסקים. המשלוח מסופק לנקודת איסוף סמוכה לביתך כמו מכולת/פיצוצייה/מינימרקט ועוד המון אפשרויות אחרות שניתן לבחור מראש.
  • לוגו עם ציפור כחולה מסוגננת בטיסה מעל האותיות השחורות המודגשות "HFD" על רקע לבן. כנפי הציפור פתוחות ויוצרות תחושת תנועה דינמית.  משלוח עד הבית HFD(בתשלום נוסף, למוצרים נבחרים בלבד):
    מסופק על ידי חברת HFD. המשלוח יגיע עד לדלת ביתך. כל העדכונים הרלוונטים למשלוח נשלחים בעדכוני מסרונים ובאימייל. ובסמוך לאספקה השליח ייצור איתך קשר טלפוני.
    * במקרים חריגים שלא התקבל מענה, השליח יכול למסור את החבילה ליד פתח הדלת. לרוב זה נעשה תוך תיאום מראש.
    * זמן משלוח ממוצע 1-4 ימי עסקים. המשלוח מסופק עם שליח עד הבית


כל המידע המלא והמפורט נמצא בעמוד:
‘מדיניות משלוחים’

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

  • אם מדובר בהזמנה משולבת שכוללת גם פריטים מקטגוריית “משלוח חינם” וגם מקטגוריית “EPOST/שליח עד הבית” – אז הם יגיעו בנפרד במשלוחים נפרדים. 
  • אם מדובר בהזמנה של פריטים שונים שכולם מקטגוריית משלוח “EPOST/שליח עד הבית”, הם יסופקו יחד באותו משלוח.
  • אם מדובר במשלוחים שונים מקטגוריית “משלוח חינם”, אנחנו נעשה את כל המאמצים כדי לאחד ביניהם כדי שיגיעו בחבילה אחת או כמה שפחות חבילות, אבל חשוב לדעת שאנחנו עובדים עם ספקים שונים ששולחים את המוצרים האלה, ולכן בהזמנה של יותר מפריט אחד, הפריטים עשויים להגיע בחבילות נפרדות.

משלוחים לכל חלקי הארץ! ללא תוספת תשלום על אזורים מרוחקים.
* במשלוחים לנקודת איסוף, זה תלוי בפריסה של חברת המשלוחים, ויש קיבוצים/מושבים שאין בהם נקודת איסוף, ובמקרים מסוג זה החבילה תנותב לנקודת איסוף בישוב סמוך הקרוב ביותר, במרחק סביר.

כן, אפשרי בהחלט.

עד 3 תשלומים.

כן, בהחלט!
אנו נוקטים באמצעי אבטחה ברמה עולמית הגבוהה ביותר, בכדי להגן עליך ועל המידע שאתה משתף אותנו.

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL, כך שכל המידע האישי שלך, סיסמאות ואמצעי תשלום מאובטחים לחלוטין. המשמעות של פרוטוקול SSL היא שכל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת, כך שבלתי אפשרי לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר.

האתר אינו חשוף לפרטי כרטיס האשראי שלך והם אינם נשמרים באתר. סליקות כרטיסי אשראי נעשות על ידי חברת קארדקום בע”מ המוסמכת לתקן אבטחת מידע PCI: DSS Level 1 , תקן האבטחה הגבוה ביותר בעולם. כל העברה של מספר כרטיס אשראי באתר נעשית באופן מוצפן ופרטי כרטיס האשראי המוזנים במערכת נמחקים מיד עם תום ביצוע העסקה.

אנו מייחסים חשיבות רבה לאבטחת האתר, וחשיבות רבה עוד יותר לאבטחת המידע שלך!

אנחנו מקבלים את הכל!(חוץ מדיינרס כרגע)

  • כרטיס אשראי/ביט/גוגל פיי
    אפשר לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, לרבות כרטיסי דירקט, כרטיסי בנק הדואר וגם אמריקן אקספרס. ואפשר לשלם באופן מהיר ונוח עם אפליקציית ‘ביט’ או עם הארנק של ‘גוגל פיי’.
    איך משלמים בכרטיס אשראי, גוגל פיי או בביט?
    פשוט מאוד, ממשיכים עם האפשרות של ‘כרטיס אשראי/ביט’ שמופיעה כברירת מחדל בעמוד התשלום, עוברים לעמוד התשלום המאובטח ומשלמים על ההזמנה, בסיום התשלום אנחנו נשלח לך חשבונית.
  • פייפאל
    אפשר לשלם בפייפאל המוכר והאהוב, מה שיכול לספק לך תחושת בטחון אם זאת ההזמנה הראשונה שלך אצלנו.
    איך משלמים בפייפאל?
    פשוט מאוד, בוחרים באפשרות של ‘פייפאל’ בעמוד התשלום, נכנסים לחשבון ומשלמים על ההזמנה, בסיום התשלום אנחנו נשלח לך חשבונית.
  • העברה בנקאית
    אפשר לשלם בהעברה בנקאית, בתהליך קל ומהיר.
    איך משלמים בהעברה בנקאית?
    פשוט מאוד, בוחרים באפשרות של ‘העברה בנקאית’ בעמוד התשלום, ובשלב הבא יופיעו לך פרטי חשבון הבנק שלנו עם מספר הזמנה שנוצר עבורך וכל ההנחיות.
    ברגע שביצעת העברה בנקאית לחשבון שלנו, צריך לשמור את המסמך או לעשות צילום מסך, ולשלוח את זה אלינו. זה יאפשר לנו באופן מיידי לאשר את ההזמנה ולהפיק לך חשבונית.
  • פייבוקס
    אפשר לשלם בפייבוקס, בתהליך קל ומהיר ללא צורך בהזנה ידנית של המספר טלפון שלנו.
    איך משלמים בפייבוקס?
    פשוט מאוד, בוחרים באפשרות של ‘פייבוקס’ בעמוד התשלום, ובשלב הבא יופיע לך הקישור לעמוד הפייבוקס העסקי שלנו. paybox
    לאחר שאנחנו נאשר את בקשת התשלום שלך בפייבוקס, תשלח לך חשבונית מסודרת למייל.

אם התשלום נכשל, צריך לראות את סיבת השגיאה. לפעמים זה כתוצאה מהקלדה של פרטים לא נכונים, ממסגרת אשראי מלאה, או אולי סתם מתקלה טכנית זמנית.
אפשר לוודא שהפרטים נכונים ולנסות פעם נוספת, או פשוט לבחור באופציית תשלום חלופית, כי לא חסר דרכים אחרות.

בכל מקרה לכל שאלה אפשר לפנות אלינו ונשמח לסייע:

יצירת קשר

התשלום הינו סופי, אין עוד עמלות נוספות או “הפתעות”.

כמובן. אנחנו עובדים על פי החוק ומאפשרים ביטולים עד 14 ימים מרגע ביצוע העסקה או מרגע קבלת המוצר, לפי המאוחר מביניהם.

  • אם המשלוח כבר יצא לדרך והתקבל מספר מעקב, אין דרך שמאפשרת את ביטול ההזמנה ועצירת המשלוח באופן מיידי, לכן נדרש להמתין עד להגעת המשלוח, ולאחר האיסוף שלו ניתן ליצור איתנו קשר לתיאום החזרה.
  • אם המשלוח עדיין לא יצא לדרך, אז ניתן לבטל את ההזמנה באופן מיידי ולקבל החזר כספי.
  • בכפוף לדמי הביטול הקבועים בחוק 5% מסך העסקה הכולל או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם.
  • בעסקאות שבוצעו דרך כרטיס אשראי/ביט/גוגל פיי, חלה עמלת ביטול קבועה מצד חברת האשראי בסך 7.90 ש”ח, שנגבית ישירות על ידי “קארדקום”.(בפייבוקס/העברה בנקאית/פייפאל העמלה הזו לא חלה)

יצירת קשר

ביטולים והחזרות

קיבלת מוצר פגום/מוצר שונה מהתיאור/משהו חסר?
מבאס.. אבל טעויות קורות גם לטובים ביותר. אנחנו כמובן נדאג לך לפתרון מלא למצב, נעניק לך החזר כספי מלא או משלוח חלופי עם פיצוי.
צריך ליצור איתנו קשר, לשלוח לנו צילומים ברורים שמראים את התקלה/השוני במוצר, ואנחנו נדאג לך להחזרה חינמית עם החלפה או ביטול. לפי בחירתך.

יצירת קשר

ביטולים והחזרות

קיבלת עדכון שהמשלוח שלך הגיעה לנקודת איסוף שגויה בעיר אחרת? המשלוח לא נמצא בנקודת איסוף? עבר חודש והמשלוח עדיין לא סופק?
מבאס.. אנחנו מתנצלים על זה, לצערנו תקלות משלוח או עיכובים הם חלק בלתי נפרד שקורה עם כל החברות ואנחנו עושים הכל כדי לצמצם אותן.
אם לא קיבלת שום עדכון על הגעת החבילה, ועבר כבר הרבה זמן, או שאם קרתה לך כל תקלת משלוח אחרת, צריך ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע.

  • רוב התקלות והבעיות שקורות סביב נושא המשלוחים, לרוב נפתרות מעצמן. למשל אם ניגשת לנקודת האיסוף והחבילה לא אותרה, כדאי לנסות שוב אחרי מספר ימים.
  • אם המשלוח לא הגיע בזמן, אנחנו נאפשר לך לקבל החזר כספי או משלוח חדש עם פיצוי. קודם חשוב לבדוק אם קיבלת עדכונים לגביו ולראות מה סטטוס המשלוח.

יצירת קשר

ביטולים והחזרות