1. כללי

1.1: תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב בין המשתמש (להלן: "המשתמש") לבין 'תינוקידס' (להלן: "האתר"), המופעל על-ידי תינוקידס (ע.מ 204369458), שמשרדיה ברח' המנוף 2, רחובות (להלן: "מפעילת האתר"). האתר משמש כחנות אינטרנטית לרכישת מוצרי תינוקות, עם דגש על מוצרי בטיחות לילדים ותינוקות. יש לקרוא תקנון זה במלואו ובקפידה.

1.2: הכותרות והפניות בלשון זכר הן לנוחות בלבד. התקנון חל גם על ספקים כלפי מפעילת האתר, ואינו יוצר התחייבות לטובת צד שלישי. גלישה באתר וביצוע פעולות בו מהווים הסכמה לתנאי התקנון. אם אינך מסכים לאחד או יותר מתנאי התקנון, אנא הימנע מלעשות שימוש באתר.

1.3: השימוש באתר מותנה בעמידה בכללי התקנון. אחריות מפעילת האתר מוגבלת כמפורט בו, והיא אינה אחראית לפעולות צדדים שלישיים. חל איסור על הפרת זכויות הקניין הרוחני של מפעילת האתר או של כל גורם אחר. כל הוראות התקנון חלות על המשתמשים, וכן על הספקים המציעים את מוצריהם למכירה באמצעות האתר.

1.4: במסגרת השירות, מפעילת האתר מציעה שני סוגי מכירת מוצרים:

  • סוג ראשון: מוצרים המסופקים על-ידי ספקים חיצוניים הפועלים בסין ובמזרח הרחוק (להלן: "ספקים"), ובהם: www.cjdropshipping.com, www.amazon.com, www.ebay.com, www.aliexpress.com. אין התחייבות לספק מסוים באופן קבוע, והספק השולח נקבע לאחר ההזמנה, לפי שיקול דעת בלעדי של תינוקידס. המשתמש רשאי לפנות ולקבל את פרטי הספק המלאים לפני ההזמנה, במהלכה או אחריה.
  • סוג שני: מוצרים שמפעילת האתר מייבאת בעצמה ומאחסנת בישראל (להלן: "אספקה ישירה"), ובהם מארזים מותאמים אישית של מוצרי בטיחות לתינוקות המיוצרים לפי דרישות תינוקידס תוך הקפדה על איכות גבוהה.

1.5: בכל עמוד מוצר באתר (להלן: "עמוד המוצר") מופיעים המחיר, מפרט המוצר, פרטי אחריות, תנאי תשלום ומשלוח, תמונות ופרטים רלוונטיים נוספים כפי שנמסרו למפעילת האתר על-ידי ספקי המוצר. מחירי המוצרים באתר כוללים מע"מ, אלא אם צוין אחרת. מפעילת האתר רשאית לעדכן מחירים בכל עת לפי שיקול דעתה. המחיר הקובע הוא זה הנקבע במועד אישור ההזמנה, לא בעת הוספת המוצר לסל הקניות. לתשומת לבך: תינוקידס אינה היצרנית של המוצרים הנמכרים באתר. ייתכן שיצרנים משנים מעת לעת את פרטי המוצרים ואריזותיהם, כולל מידע החורג מזה שמופיע בעמודי המוצר באתר.

1.6: כשירות – השימוש באתר מותר לבוגרים מעל גיל 18 המחזיקים באמצעי תשלום תקף. אין אפשרות להזמנה ללא מסירת פרטי כרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר המקובל על מפעילת האתר.

1.7: שינויים בתקנון – מפעילת האתר רשאית לשנות תקנון זה בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

1.8: מדיניות פרטיות – השימוש באתר כפוף למדיניות הפרטיות המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה. במהלך הרישום לאתר או בעת ביצוע פעולה בו, הנך רשאי להסכים לקבלת הודעות ושירותי פרסום שונים מאת מפעילת האתר או מי מטעמה.

1.9: שירות לקוחות – לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מפעילת האתר בדוא"ל: Support@Tinokids.co.il או בוואטסאפ: 051-2969922.

2. הזמנת מוצרים באמצעות האתר

2.1: מפעילת האתר ו/או הספקים (לפי העניין) ידאגו לאספקת המוצרים הנרכשים באתר לכתובת בישראל או לנקודת איסוף מוסכמת, כפי שהוזנה במועד ההזמנה ובהתאם לתנאי האספקה המפורטים בעמוד המוצר ובעמוד התשלום.

2.2: מועד השלמת ההזמנה – ההזמנה תיחשב מושלמת רק עם התקיימותם של כל אלה: (א) אישור מחברת האשראי; (ב) אישור הספק כי המוצר קיים במלאי; (ג) אישור מפעילת האתר. אישור ההזמנה יישלח בדואר האלקטרוני של המשתמש, כולל פרטי ההזמנה ומספר הזמנה. כל ספירה של מועדים לאספקה תחל לאחר מועד השלמת ההזמנה (להלן: "המועד הקובע").

2.3: אספקת המוצרים לבית המשתמש או לנקודת איסוף תיעשה בהתאם לתנאי חברת המשלוחים או דואר ישראל (לפי העניין) וכפוף לאזורי החלוקה שלהם.

2.4: אספקה והובלה לאזורים מוגבלים – במקרים שבהם הגישה לאזור מגורים מוגבלת מבחינה ביטחונית (על פי הגדרת מערכת הביטחון/גורמים מוסמכים), מפעילת האתר או הספקים יהיו רשאים לתאם מסירה במקום סמוך הנגיש להם. בחלק מהיישובים, המשלוח עשוי להגיע לסניף הדואר המקומי בלבד.

2.5: חישוב מועדים – זמני האספקה המפורסמים בעמודי המוצר כוללים ימי עסקים בלבד (א'-ה', לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וחג).

2.6: איסוף עצמי – המשתמש רשאי לאסוף את המוצרים ממחסני מפעילת האתר אם צוין כי הם זמינים במלאי בישראל ובכפוף לתנאי המפורט בעמוד המוצר ובאפשרויות הבחירה בעמוד התשלום. במקרים של ספק לגבי אפשרות האיסוף העצמי, מקום ומועד האיסוף, יש לפנות לשירות הלקוחות של מפעילת האתר.

אם המוצר (בהזמנה אישית) לא נאסף בתוך 14 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה, מפעילת האתר או הספק (לפי העניין) רשאים להשמידו או להחזיקו לפי שיקול דעתם הבלעדי.

2.7: אימות זהות או דרישת פרטים נוספים – מפעילת האתר/הספקים או מי מטעמם רשאים לבקש בכל עת פרטים נוספים או אסמכתאות לגבי המזמין או בעל כרטיס האשראי ששימש להזמנה (לרבות הצגת תעודת זהות וחתימה על שובר) כתנאי למסירת המוצר.

2.8: עיכוב ואיחור באספקה – מפעילת האתר או מי מטעמה אינם אחראים בגין איחור שאינו עולה על 7 ימי עסקים ממועד שהמשתמש דיווח על עיכוב בקבלת המוצר, זאת בתנאי שהודעת העיכוב נמסרה בתוך פרק זמן סביר ולא יאוחר מ-72 שעות לאחר תום מועד האספקה המפורט בעמוד המכירה. משתמש שלא דיווח על עיכוב בפרק הזמן האמור, ייחשב כמי שקיבל את המוצר במועד, והוא מוותר על כל טענה בעניין זה.

2.9: ככל הידוע למפעילת האתר, המוצרים הנמכרים באתר זמינים במלאי, אך אין התחייבות ודאית לכך. מוצרים שאזלו מהמלאי מוסרים מהאתר בכפוף להודעת הספק. אין להסתמך באופן מוחלט על זמינות מתמדת של המוצר.

במקרה של תוכן פוגעני, מפר זכויות צדדים שלישיים או פסול מטעם אחר, מפעילת האתר תסיר את התכנים המפרים בהתאם לנוהל "הודעה והסרה" ובתוך זמן סביר מקבלת ההודעה.

3. "ספקים חיצוניים" אל מול "אספקה ישירה" של תינוקידס

א' – ספקים חיצוניים

3.1.א': מפעילת האתר מאפשרת רכישת מוצרים ושירותים של יצרנים, יבואנים וקמעונאים בסין ובמזרח הרחוק (להלן: "ספקים"), ובכלל זה: www.cjdropshipping.com, www.amazon.com, www.ebay.com, www.aliexpress.com, בתיווך האתר. אין התחייבות לספק קבוע, והספק השולח נקבע לפי שיקול דעת בלעדי של מפעילת האתר. המשתמש רשאי לבקש את פרטי הספק המלאים.

3.2.א': האתר משמש פלטפורמה לתיווך והצגת המוצרים בלבד, ואינו היצרן, היבואן או הקמעונאי של מוצרים אלה (אלא אם צוין מפורשות "אספקה ישירה"). כל עוד לא צויין אחרת, אספקת המוצרים מתבצעת באמצעות ספק חיצוני (להלן: "ספקים").

3.3.א': האחריות על תקינות המוצר חלה מרגע קבלתו ועד 14 יום לאחר מכן. על הלקוח לבדוק את המוצר עם קבלתו ולהודיע למפעילת האתר בתוך 48 שעות על פגם שהתגלה. אם לא תימסר הודעה כזו, ייחשב הדבר לאישור תקינות המוצר. האתר ו/או מי מטעמו אינם נושאים באחריות לטיב המוצרים או לדיוק פרטיהם. אם התקבל מוצר פגום, זכאי הלקוח להחליפו או להחזירו ולקבל החזר כספי, בכפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה.

3.4.א': כל המוצרים שלא צוין עליהם "אספקה ישירה", נשלחים באמצעות ספקים חיצוניים מסין והמזרח הרחוק.

3.5.א': הספקים החיצוניים התחייבו להציג נתונים אמיתיים ביחס למוצרים, אך תינוקידס אינה יכולה להתחייב על אמיתות המידע או דיוקו. המידע, כולל צילומי המוצר, מגיע מהמוכרים, והתמונות הן להמחשה בלבד.

3.6.א': זמן המשלוח הוא בין 7 ל-28 ימי עסקים. מאחר שהשילוח בינלאומי מסין, ייתכנו מקרים שבהם המשלוח יגיע ישירות לתיבת הדואר של הלקוח או לנקודת איסוף שהוגדרה לפי שיקול חברת המשלוחים. לעיתים תתאפשר למשתמש לבחור נקודת איסוף, אך אין התחייבות לכך. בכל מקרה, החבילה לא תגיע לנקודת איסוף הרחוקה מעל 5 ק"מ (אווירי) מכתובת הלקוח.

3.7.א': תינוקידס מנהלת את ההתקשרות מול השותפים ופועלת לפי מדיניותם, אך אינה אחראית לזיכוי כספי או פיצוי במקרה של תקלה או בעיה במוצר, אלא בכפוף לאמור בתקנון. בהחזרת מוצר באחריות הלקוח לשלוח אותו חזרה לספק ולשאת בעלויות השילוח, למעט אם הוכח פגם או שוני משמעותי בצירוף צילומים וראיות ברורות.

3.8.א': מפעילת האתר רשאית לשנות את זמני המשלוח מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. עיכובים הקשורים לדואר ישראל, למכס, לחגים, לעומסים לוגיסטיים או לסיבות חיצוניות שאינן בשליטתה של מפעילת האתר, אינם באחריותה, ולא תהא למשתמש כל טענה בגין איחור.

3.9.א': חלק מהמוצרים באתר עשויים להיות חייבים בתשלום מכס (מיסי יבוא) בישראל, בהתאם לחוק. עלות ההזמנה אינה כוללת מיסי יבוא, והאחריות לתשלום מסי היבוא חלה על הלקוח. במידה ולא ישולמו מסי יבוא הנדרשים, החבילה עלולה להיעצר או לחזור לספק, ולא יתאפשר החזר או החלפה של ההזמנה.

ב' – אספקה ישירה מתינוקידס:

3.1.ב': מפעילת האתר מאפשרת לרכוש מוצרים שהיא מייבאת ומאחסנת בישראל, כגון מארזים המיוצרים בסין לפי דרישותיה, ונשלחים ישירות ממחסני תינוקידס בישראל (להלן: "אספקה ישירה"). להבדיל ממוצרים הנשלחים מספקים חיצוניים מסין, מוצרים באספקה ישירה זמינים לאיסוף עצמי או למשלוח מהיר בארץ.

3.2.ב': מפעילת האתר רשאית לשנות את זמני המשלוח לפי שיקול דעתה, ללא הודעה מוקדמת. עיכובים הנובעים מדואר ישראל, חברת שליחויות, מכס, חגים, מגיפות או סיבות אחרות שאינן בשליטתה, אינם באחריותה של מפעילת האתר ולא יזכו את הלקוח בטענה או תביעה.

3.3.ב': במקרים של אספקה ישירה, תינוקידס מספקת מענה לבעיות או החזרים כספיים במקרה של תקלה או בעיה, בכפוף לתקנון. החזרת מוצרים תעשה על חשבון הלקוח, למעט במקרים שבהם הוכח פגם או שוני משמעותי באמצעות תיעוד צילומים.

3.4.ב': האחריות על תקינות המוצר חלה מרגע קבלתו ועד 14 ימים. על הלקוח לוודא את תקינות המוצר ולהודיע על פגם תוך 48 שעות. אחרת, ייחשב המוצר כתקין. ככל שהמוצר פגום, המשתמש זכאי להחלפה או החזרה וכספו יוחזר בהתאם להוראות התקנון. מפעילת האתר או מי מטעמה לא יישאו באחריות לנזק עקיף או תוצאתי מכל סוג.

3.5.ב': התמונות באתר הן להמחשה בלבד, ועשויים להיות הבדלים בין התמונות למוצר בפועל. מפעילת האתר אינה מתחייבת להחזקת מלאי של כל המוצרים בכל עת. המחירים נקובים בש"ח, כוללים מע"מ (אם חל), ואינם כוללים דמי משלוח, אלא אם צוין אחרת. המחירים עשויים להשתנות בכל עת ללא הודעה מוקדמת, והמחיר המחייב הוא זה שנמסר למשתמש בעת השלמת הליך ההזמנה. מפעילת האתר רשאית להציע מבצעים או הטבות ולבטלם כרצונה, ללא הודעה מוקדמת.

4. משלוחים, ביטולים והחזרות

4.1: מפעילת האתר, הספקים או מי מטעמם לא יישאו באחריות לעיכובים כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתם, כגון פרטי לקוח שגויים, שביתות, תקלות מחשוב, כוחות עליונים (מלחמה, מזג אוויר קיצוני, מגיפה ועוד). במקרים אלו, מפעילת האתר רשאית לבטל את הרכישה ולזכות את הלקוח בהתאם. מוצרים המסופקים באמצעות דואר ישראל תלויים בשירותיו ובזמני האספקה שלו, ואין למפעילת האתר שליטה עליהם.

מוצרים במסירה באמצעות שליחים יהיו כפופים לתנאי חברת השליחויות. במקרים של הובלה חריגה (הדורשת ציוד או גישה מיוחדים), הלקוח יישא בעלות ההובלה המלאה. אם המשתמש בוחר בשיטת משלוח של חברת שילוח, ייצור נציג חברת השילוח קשר עם המשתמש לשם תיאום המסירה. איחור הנובע מאי-זמינות הלקוח אינו נחשב כאיחור המצדיק פיצוי מצד מפעילת האתר.

4.2: בהזמנה של יותר מפריט אחד, ייתכן שהמוצרים יגיעו במשלוחים נפרדים ובאמצעות חברות שילוח שונות. לא ניתן לאחד חבילה מאספקה ישירה עם חבילה מספק חיצוני.

א' – מדיניות משלוחים, ביטולים והחזרות – ספקים חיצוניים

4.1.א': מדיניות משלוח | ספקים חיצוניים

  • משלוח חינם בדואר רשום בינלאומי מסין לישראל, לנקודת איסוף בסמוך לכתובת שנרשמה בהזמנה (ללא התחייבות לחברת שילוח מסוימת).
  • לעיתים החבילה תגיע ישירות לתיבת הדואר, לעיתים לנקודת איסוף שנקבעת לפי שיקול חברת המשלוחים, ובמקרים אחרים המשתמש עשוי לבחור את נקודת האיסוף. ההחלטה הסופית נתונה לחברת המשלוחים.
  • נקודת איסוף יכולה להיות חנות, סניף דואר, פיצוצייה, תחנת דלק או רשת פארם וכדומה. עם הגעת החבילה לנקודת האיסוף, תשלח למשתמש הודעת SMS ואימייל לאיסוף. לרוב, החבילה תמתין 7-14 ימים, אך מומלץ לאסוף בתוך 72 שעות.
  • חבילה שלא תיאסף בזמן עלולה לחזור למחסני חברת המשלוחים, ובמקרים מסוימים תוחזר לספק. במצבים כאלה האחריות אינה על מפעילת האתר.
  • משתמש המבקש לבטל הזמנה לאחר שנשלחה, יידרש להמתין להגעתה, לאסוף אותה ואז לשלוח אותה חזרה לספק. לא ניתן לבצע החזרה ללא איסוף.
  • זמן משלוח ממוצע: 7-14 ימי עסקים מהרגע שהחבילה נשלחת ומתקבל מספר המעקב. זמן האספקה המרבי הוא עד 35 ימי עסקים.
  • לכל החבילות מספר מעקב. המשלוחים מלווים במספר טלפון פנימי של מפעילת האתר, ולאחר קבלת העדכונים מחברת השילוח, מעבירה מפעילת האתר למשתמש את המידע הרלוונטי ב-SMS או אימייל.

4.2.א': מדיניות ביטולים והחזרות | ספקים חיצוניים

  • חבילה שסופקה: ניתן לבטל תוך 14 ימים מיום קבלתה, בכפוף להחזרת המוצר בדואר רשום עם מספר מעקב חזרה לספק. יש ליצור קשר עם תינוקידס לתיאום ההחזרה.
  • החבילה נשלחה אך עדיין לא סופקה: ניתן לבטל, אך המשתמש יידרש להמתין להגעת החבילה, לאסוף אותה ואז להחזירה לספק.
  • התאריך האחרון לאספקת המוצר חלף (28 ימי עסקים): אם ההזמנה טרם התקבלה, יש ליידע את מפעילת האתר, שתבדוק את הנושא מול הספק וחברת השילוח במשך 7 ימי עסקים נוספים. אם לאחר 35 ימי עסקים במצטבר המשלוח לא הגיע, המשתמש זכאי להחזר כספי מלא או למשלוח חלופי עם פיצוי, לבחירתו.
  • ביטול עסקה מיידי (לפני שליחת ההזמנה): אם הבקשה לביטול התקבלה לפני שהמוצר נשלח, ניתן לבצע ביטול בכפוף לדמי הביטול הקבועים בחוק ודמי הביטול הנגבים על-ידי חברת האשראי (במקרה של עסקה בכרטיס אשראי). יש לשלוח בקשת ביטול בוואטסאפ או באימייל.
  • החלפות: ניתן להחליף מוצרים באמצעות שליחתם חזרה בדואר רשום והזמנת מוצר חלופי.
  • ביטול הזמנה עקב חרטה: כרוך בדמי ביטול של 5% או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם). על עסקאות בכרטיס אשראי/ביט נגבית עמלה קבועה בסך 4.68 ש"ח כולל מע"מ, המשולמת לחברת האשראי, בנוסף לדמי הביטול בחוק. עלויות המשלוח חזרה חלות על הלקוח.
  • ביטול עקב פגם או שוני משמעותי: המשתמש יידרש להציג תמונות והוכחות ברורות. במקרה כזה, הביטול או ההחלפה יבוצעו ללא דמי ביטול, והחזרת המוצר תהיה על חשבון תינוקידס (בכפוף לאישורים הנדרשים). ייתכן מצב שבו אין צורך להחזיר את המוצר, בהתאם להחלטת תינוקידס.
  • החזר כספי לאחר החזרה: יתבצע רק כאשר מספר המעקב מראה שהחבילה הגיעה לספק, תהליך העשוי לארוך 2-4 שבועות.

ב' – מדיניות משלוחים, ביטולים והחזרות – אספקה ישירה מתינוקידס

4.1.ב': מדיניות משלוח | אספקה ישירה

  • משלוח באמצעות דואר רשום לנקודת איסוף, שליח עד הבית או איסוף עצמי.
  • המוצרים מבוטחים מפני אובדן או נזק ונשלחים באריזה מרופדת היטב.

משלוח לנקודת איסוף:

  • עלות משלוח: 15 ש"ח. זמן אספקה: 2-5 ימי עסקים (לא כולל יום ההזמנה).
  • לבירור נקודת איסוף: לחץ למפה או צרו קשר. יש להזין מספר נייד תקין לצורך קבלת SMS.
  • עם הגעת המשלוח לנקודת האיסוף, יישלח אליכם SMS עם קוד אישי לאיסוף. יש לאסוף את החבילה בתוך 72 שעות מרגע קבלת ההודעה.
  • חבילה שלא תיאסף בזמן תחזור למחסנים, ומשלוח חוזר יהיה כרוך בתשלום נוסף.
  • עד 7 ימי עסקים מיום המשלוח ליישובים במרכז, ועד 10 ימי עסקים ליישובים מרוחקים.
  • קיים מספר מעקב אחר החבילה.

משלוח עם שליח עד הבית/מקום העבודה:

  • עלות שליח: 25 ש"ח. זמן אספקה: 1-4 ימי עסקים (לא כולל יום ההזמנה).
  • אם חברת השליחויות אינה מגיעה ליישוב המבוקש, נעדכן ונציע פתרון חלופי.
  • המשלוחים מתבצעים בימים א'-ה' (לא כולל חג וערבי חג), בשעות 08:00-18:00. מומלץ לציין כתובת שבה אתם נוכחים רוב שעות היום.
  • הזמנות שנקלטו לאחר השעה 12:00 – יום ההזמנה לא ייספר כיום עסקים.
  • מקבל ההזמנה יקבל SMS על צפי הגעת השליח, עליו להיות זמין בכתובת שנמסרה. אם מקבל ההזמנה אינו המזמין, יש לציין בהזמנה כתובת ומשתמש נפרדים לחיוב ולמשלוח.
  • מומלץ לציין בהערות הנחיות לשליח במקרה של חוסר מענה (להשאיר אצל שכן, להחזיר למחסן וכו'). אם לא יצויין אחרת, השליח יפעל לפי שיקול דעתו. חזרה למחסן תחייב משלוח נוסף בתשלום.

איסוף עצמי:

  • ניתן לבצע איסוף עצמי מהמשרד ברחובות, רח' המנוף 2, בימים א'-ה' בין 10:00-17:00, תוך 2 ימי עסקים ועד שבועיים מיום ההזמנה. יש לתאם מראש בוואטסאפ 051-2969922.
  • 5 דקות לפני ההגעה, יש לשלוח הודעה בוואטסאפ כדי שנציג יצא אליכם. אין קבלת קהל ללא תיאום מראש.

4.2.ב': מדיניות ביטולים והחזרות | אספקה ישירה

  • המשתמש רשאי לבטל את העסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק"), החל מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר.
  • ביטול העסקה יתאפשר בהודעת וואטסאפ 051-2969922 או בדוא"ל support@tinokids.co.il, תוך ציון שם הלקוח, פרטי ההזמנה ופרטי יצירת קשר.
  • במקרה של ביטול בתקופה המותרת, תבצע מפעילת האתר החזר בתוך 14 ימים ממועד קבלת ההודעה על הביטול, ובקיזוז דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם).
  • ביטול לפני שליחת המוצר לא יחויב בדמי משלוח, אך יחויב בדמי ביטול של 5% או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם). עסקאות בכרטיס אשראי/ביט יחויבו בנוסף בעמלת ביטול קבועה בסך 4.68 ש"ח כולל מע"מ המשולמת לחברת האשראי.
  • ביטול לאחר שליחת המוצר יחייב תשלום דמי הביטול כאמור, ובנוסף לא יוחזרו דמי המשלוח. ההחזר הכספי יתבצע בהתאם לחוק.
  • המשתמש יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע לחברה ללא דיחוי אם המוצר פגום או שונה משמעותית מהמופיע באתר.
  • אם המוצר הגיע פגום, חסר פריטים או שונה משמעותית מהמתואר, המשתמש יידרש להציג תיעוד ברור ומפורט. במקרה זה, לא ייגבו דמי ביטול, והחזרת המוצר תתבצע על חשבון תינוקידס. אם נגרם נזק או שימוש במוצר, ייתכן קיזוז על ירידת ערך.

5. הפרות וסעדים

5.1: אין להעתיק תכנים מהאתר ללא אישור בכתב ומראש ממפעילת האתר. חל איסור מוחלט להפר זכויות קניין רוחני או כל זכות אחרת של גורם כלשהו, לרבות שימוש לא מורשה בתמונות, סימנים מסחריים או מפרטי מוצרים. מפעילת האתר תנקוט במדיניות "הודעה והסרה" במקרים של הפרת זכויות יוצרים או הפרות דומות.

5.2: במקרה של הפרה מצד משתמש, ספק או צד שלישי, מפעילת האתר רשאית להעביר את פרטי המפר לצד הנפגע ולפעול לפי שיקול דעתה. לא תועלה כל טענה כלפיה בגין מסירת הפרטים או בגין מיצוי הליכים תחילה מול הצד המפר.

5.3: על המשתמש ומוכר המוצר באתר לפעול לפי הכללים הבאים (רשימה לא ממצה):

*1* המשתמש נדרש למסור פרטים מדויקים ואמיתיים. מסירת פרטים כוזבים עלולה להוות עבירה פלילית.
*2* חל איסור על שימוש בשפה פוגענית, בוטה, משמיצה או שעלולה להוות לשון הרע או הפרת חוק אחרת. מפר סעיף זה ישפה את מפעילת האתר על כל נזק ודרישה.
*3* מפעילת האתר רשאית, אך לא חייבת, לנקוט צעדים משפטיים נגד משתמש שהפר תנאי דין או תנאי תקנון זה, ולהסיר תכנים ללא הודעה מראש.
*4* מפעילת האתר רשאית לערוך, לתקן, להוסיף, למחוק או להימנע מלהציג תוכן, לפי שיקול דעתה.
*5* אין בפרסום תכנים באתר כדי להוות המלצה או חוות דעת מטעם מפעילת האתר, ואין להסתמך עליהם ככאלו.
*6* התכנים מוצגים כמות שהם (AS-IS), ללא בדיקת אמיתות או דיוק. מפעילת האתר לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם משימוש בתכנים.

מפעילת האתר רשאית לבטל הזמנה או למנוע ממשתמש לבצע הזמנה, לרבות חסימתו, במקרים הבאים (רשימה לא ממצה):

*א* המבצע פעל בניגוד לחוק.
*ב* המבצע הפר תנאי מהתנאים המפורטים בתקנון.
*ג* המבצע מסר פרטים מטעים בעת הרישום או לאחר מכן.
*ד* המבצע עשה מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע במפעילת האתר, בפעילותה, בספקים או בצד שלישי כלשהו.
*ה* המבצע מתכוון לסחור במוצר או להעבירו לצד שלישי.
*ו* נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה, למשל במחיר המוצר או בתיאורו.

4.4: הודעה על ביטול ההזמנה יכול שתימסר ללקוח בטלפון ו/או בדוא"ל המעודכן בפרטי הלקוח.

6. מיאון והגבלת אחריות

6.1: השירות באתר ניתן כמות שהוא (AS-IS) ללא מצג או התחייבות משתמעת. למשתמש לא תהיה כל טענה כלפי מפעילת האתר בקשר למאפיינים או מגבלות השירות.

6.2: מפעילת האתר לא תישא בכל אחריות לנזקים הקשורים לשימוש באתר או לפעולות ספקים. אחריותה של מפעילת האתר מוגבלת בהתאם להוראות הדין שאינן ניתנות להתניה.

6.3: מפעילת האתר אינה אחראית לטיב המוצרים המוצעים או לתיקונם, אלא אם צוין במפורש כי היא המייבאת או היצרנית. אין אחריות לתוכן ותיאורי מוצרים שפורסמו על ידי ספקים חיצוניים.

6.4: מפעילת האתר אינה אחראית לתכנים או אתרים חיצוניים המקושרים דרך האתר. כמו כן, היא אינה אחראית לתקלות טכניות ברשת האינטרנט, בקווי התקשורת או בתשתיות שאינן בשליטתה, ולא תישא באחריות לכל בעיה טכנית המונעת הזמנה או פעולה באתר.

6.5: מפעילת האתר לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית של משתמש או כל גורם אחר שאינו בשליטתה. בכל מקרה, אחריותה תוגבל לנזקים ישירים ומוכחים בלבד. ביטול ההזמנה במקרים של הפרה יסודית יהווה סעד סופי וממצה למשתמש.

6.6: אם נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה בתיאור מוצר, כגון מחיר הנקוב באגורות במקום בשקלים, לא יחייב הדבר את מפעילת האתר. התמונות באתר להמחשה בלבד.

6.7: מפעילת האתר לא תישא באחריות לנזקים עקיפים, תוצאתיים או מיוחדים מכל סוג, לרבות אובדן רווח או מניעת רווח.

7. בלוג ומאמרים

7.1: האתר כולל בלוג ובו מאמרים במגוון נושאים הקשורים להתפתחות תינוקות, בטיחות תינוקות והורות. מפעילת האתר ועורכיה אינם מבטיחים דיוק, עקביות או שלמות במידע המוצג. חלק מהמאמרים מבוססים על נתונים שנאספו בטכנולוגיית בינה מלאכותית, העלולים לכלול אי-דיוקים.

7.2: המטרה היא להעשיר את הידע ואינה נועדה להוות אמת מוחלטת. מומלץ לאמת מידע רגיש או חשוב מול גורם מקצועי מוסמך.

7.3: מאמרים אלה אינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי, במיוחד בנושאים רפואיים או רגישים.

7.4: הנהלת האתר אינה אחראית לפעולות נוספות של המשתמש על סמך המידע בבלוג או מדברי משתמשים אחרים.

7.5: מפעילת האתר תשאף להציג מידע מהימן, אך לא תישא באחריות לנזקים שייגרמו עקב הסתמכות לא מושכלת על המידע.

8. דין וסמכות שיפוט

פרשנות ואכיפת תקנון זה, וכל סכסוך הנובע ממנו או מהשימוש באתר, ייעשו בהתאם לדיני מדינת ישראל ויידונו בבתי המשפט המוסמכים בישראל.

נוסח התקנון כפי שהוא מופיע באתר הוא הנוסח הקובע. התקנון עודכן לאחרונה בתאריך 28/09/2023.