ביטול הזמנה

סיבות לביטול ההזמנה:

הכל תקין אבל התחרטתי
מה עושים?

התחרטת ובא לך לבטל את ההזמנה? מבאס.. אבל אנחנו כמובן מקבלים את זה בהבנה ונשמח לעמוד לשירותך תמיד גם בעתיד.
יש הבדל בין ביטול הזמנה שעדיין לא נשלחה שמתבצע באופן מיידי, לבין ביטול הזמנה של משלוח בדרך/הזמנה שכבר נאספה, שכרוך בהחזרת המוצר.

משהו לא תקין במוצר שקיבלתי
מה עושים?

קיבלת מוצר פגום/מוצר שונה מהתיאור/משהו חסר?
מבאס.. אבל טעויות קורות גם לטובים ביותר. אנחנו כמובן נדאג לך לפתרון מלא למצב, נעניק לך החזר כספי מלא או משלוח חלופי עם פיצוי.
צריך ליצור איתנו קשר, לשלוח לנו צילומים ברורים שמראים את התקלה/השוני במוצר, ואנחנו נדאג לך להחזרה חינמית עם החלפה או ביטול. לפי בחירתך.

תקלה במשלוח/לא סופק לי
מה עושים?

קיבלת עדכון שהמשלוח שלך הגיעה לנקודת איסוף שגויה בעיר אחרת? המשלוח לא נמצא בנקודת איסוף? עבר חודש והמשלוח עדיין לא סופק?
מבאס.. אנחנו מתנצלים על זה, לצערנו תקלות משלוח או עיכובים הם חלק בלתי נפרד שקורה עם כל החברות ואנחנו עושים הכל כדי לצמצם אותן.
אם לא קיבלת שום עדכון על הגעת החבילה, ועבר כבר הרבה זמן, או שאם קרתה לך כל תקלת משלוח אחרת, צריך ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע.